14 май 2008

Ranunculus




Или по нашему - лютиче.




Най-известен и харесван е азиатския Ranunculus











Всеки път в цветарските магазини ме убеждават, че е многогодишно растение и ще му се радвам и следващата година.
За съжаление уменията ми в градинарството се простират дотолкова, че да отглеждам десетина растения, но с ranunculus-ът така и не можах да се справя.

Затова всяка година си купувам в саксийка и му се радвам няколко седмици.

Като се зачетох в интернет,открих, че наскоро съм си купила друг вид Ranunculus - обикновено лютиче.


С необикновено излъчване.
Щом го погледнех и настроението ми подскачаше нависоко.


4 коментара:

  1. Анонимен26 май, 2008 04:24

    Здравей, Риа
    харесва ми твоя блог, а още повече лютичетата!! И аз като теб се мъчих няколко пъти да ги развъдя, но все не успявам.
    Поздрави
    Роси

    ОтговорИзтриване
  2. Аз пък за първи път чувам за това цвете, но е разкошно! Благодаря ти Риа, че сподели, направо ми стана мечта да си имам такова. Въобще не съм градинарка за съжаление, но много харесвам цветя :-)

    ОтговорИзтриване
  3. блогът ти е страхотен! съвсем случайно попадам на него, търсейки информация как се отглеждат лютичета :) много са красиви, дано успея да намеря и да си засадя!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря!
    Със сигурност ще намериш лютичета и ти пожелавам успех в отглеждането им. Аз за пореден път се провалих тази година, но не унивам.:)))

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...