10 май 2016

Easter Report

Великденски отчет

 

От доста време не влизам в блога, камо ли да пиша. Причините са много, но основната е липса на време...

Наскоро мярнах последната си публикация от преди три години, когато съм се чудила какви яйца да направя за Великден и реших да дам кратък отчет.


Честно казано нямах спомен какво сътворих
тогава, но като се разрових, открих една снимка.


Явно съм се спряла на акварелната техника.


През 2014 година си играх със златен варак - голям гърч! 
Станаха много добри, но така се изцедих от борбата с варака, че даже не съм ги снимала. 
Добре, че някой ги е щракнал с телефона си.



 

Миналогодишните бяха много семпли - в няколко нюанса на лилавото, но ги раздавах в картонени кутии за яйца, редувайки яйца и съвсем млади бегонийки и "циганчета", които да си засадиш впоследствие. Това естествено предизвика най-големия фурор и тези яйца ги запомниха. ;) Естествено нямам снимки на крайния вариант, но съм се сетила да снимам поне заготовките.



 Тази година съм много отговорна.
Още в средата на април си харесах едни кокоши салфетки и темата за великденските ми напъни бе ясна. Културно изчаках съботата преди празника, за да я оползотворя напълно и да приключа в късния следобед.

 Използвах салфетна техника и перманентни флумастери.

Накупих дървените щайгички и слама от Джъмбо и в крайна сметка късметлиите получиха по един пълен "полог".







Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...