20 април 2010

Стотната публикация


Не ми остава време да пиша и за половината неща, които съм намислила, но след великденското ми включване забелязах, че броят на публикациите ми е 99 и ми предстои една юбилейна, стотна.
Зачудих се каква да бъде тя и реших да си припомня най-първата си статия в блога.
За моя изненада се оказа, че това се е случило също през април, а темата, която ме е впечатлила са били...цветовете в интериора.:)
Пак през април преди две години съм писала за точките, които напоследък са със засилено присъствие.
Доволна от доказателството за добрия си нюх към тенденциите, реших да ви поздравя с една компилация от все още актуалните цветни акценти и точки.



























 













Не претендирам за добри попадения, поради липса на време.


Благодаря ви, че посещавате блога ми и се радвам, 
че мога да споделям емоциите си с вас. :)))

3 коментара:

  1. Риа, точно навреме, търся цвят за едни акценти!:-)Благодаря за предложенията!:-)Между фуксия и лилаво се двоумя...

    ОтговорИзтриване
  2. Поздравления Риа,
    тези точки :-) явно не остаряват.
    Продължавай все така да усещаш тенденциите и да събираш интересни неща, които да радват нашите очи!

    Наскоро си купих чаша червена подобна на тази от последната ти снимка от Laura Ashley - много ги харесвам подобни съдове.

    ОтговорИзтриване
  3. Едно голямо браво за 100-ната публикация! А тези точкови акценти сякаш никога не са си тръгвали. Аз лично адски много обичам точките и често ги използвам за различни декорации... много ми допадат точкуваните дрешки също!

    Радвам се че си ме последвала, тъй като много ми допада блога ти! :")

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...