02 май 2013


 Великденски терзания


И тази година по традиция оставих боядисването на яйцата за събота, но нямам почти никакво вдъхновение, затова прерових набързо за някакви идеи...
Препълних една папка с най-ралични оригинални и уникални изпълнения, но продължавам да нямам ориентир.

 Разни

 Няколко интересни прийома, които са доста ефектни, но подозирам, че няма да се получат толкова добре в реалност.









 






 Неонови 
 Така и не разбрах това само с фотошоп ли става?!





Декупаж

Това вече го правих - хареса ми резултата, но не и времегубенето.










Скандинавски натюр

Забавно, графично..., но ще ми трябват флумастери.








 Това, разбира се е висш пилотаж:




Златни

Не разгадах с какво точно ги правят - варак ли, що ли?!
 И те явно отпадат...








Пастелни

Клоня към нещо подобно, но тези са боядисвани с естествени оцветители, което силно ме съмнява, че ще направя, колкото и да съм "зелена".
Който има време и желание може да прочете повече тук.




Това ме изкушава, но то пък е ефектно само ако не ги разделя...




Симпатични, но туткави:



Няколко арт изпълнения







В крайна сметка нищо не ме вдъхнови, ще почакам до събота...


На вас - весели празници! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...